POLITYKA JAKOŚCI
Z sukcesem pozyskując nowych odbiorców, dbamy przede wszystkim o utrzymanie i zaspakajanie wszystkich potrzeb naszych klientów.
Mając pełną świadomość tego, że dalszy rozwój naszej Spółki zależy od zadowolenia naszych Klientów wdrażamy i ciągle doskonalimy System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015-10.
Politykę Jakości zamierzamy urzeczywistniać między innymi poprzez realizację następujących celów strategicznych:
- zaangażowanie pracowników w realizację usług;
- pozyskiwanie nowych klientów rynku;
- wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację pracy dającą satysfakcję naszym klientom i pracownikom;
- zapewnianie zasobów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
- ciągłe doskonalenie skuteczności oraz spełnienie wymagań systemu zarządzania jakością;
- stałą troskę o jakość usług;
- poprawę efektywności ekonomicznej.
Jakość służy osiągnięciu celu strategicznego jakim jest pozytywny wynik ekonomiczny i ekspansja na rynku krajowym a także poprzez ściśle sparametryzowane cele operacyjne zapisane w Księdze Jakości.
Zarząd Spółki zobowiązuje się do aktywnego wspierania funkcjonującego już Systemu Zarządzania Jakością a także do ciągłego jego doskonalenia.
Prezes Zarządu
Dorota Kalinowska
Gdańsk, dnia 02.01.2020r